mandag 7. mars 2011

mariusgenser til lillebror


Gutta ønsker seg småsøsken, men jeg tror fabrikken er stengt *fnis*
Dermed adopterte Ludvig denne dukken som storebror Tage vant på et loddsalg for noen år siden. Den har bare ligget i skapet til nå, men nå deler den seng med Ludvig, og han drar den litt med seg omkring og faktisk ;o)

Så oppdaget jeg denne strikkebloggen her, og de hadde en tøff utfordring om å lage noe med marius-mønster, og da lagde jeg denne dressen her til lillebror.
Ludvig ble kjempeglad når han kom hjem fra barnehagen i dag og fikk se at lillebror hadde fått nye klær.
Men han klagde på at jeg ikke hadde strikket sokker da, for lillebror var kald på føttene sine sa han.

Og så vil jeg vise dere noe kult som Hobbygarasjen har til salgs, og som jeg ikke har sett i noen andre nettbutikker enda.
Og det er disse kule tingene i fra my minds eye, jeg skal iallefall ha meg noen sånne.
Stikk innom butikken og bloggen og sjekk ut selv.

6 kommentarer:

  1. Nydelig strikkesett i flotte vårfarger. Du må nok sørge for at han får noe varmt på beina også. :-))

    SvarSlett
  2. Herlig!! Er dukka stor? Fikk lyst til å strikke sånn også, men jeg må ha oppskrift for å få til noe sånt altså! Kanonbra!!

    SvarSlett
  3. Nydelig strikket dress i lekre farger:)
    Nydelig LO i innlegget før her også.
    Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  4. Så søt dress! Men klart lillebror må ha sokker! hehe...

    SvarSlett
  5. Så fin dress du har strikket! Herlige farger. Og, ja, Lillebror trenger sokker :)

    SvarSlett
  6. Takk for at du deltar i utfordringen på Strikkere!
    Dressen var kjempefin, og skikkelig spreke farger :)

    SvarSlett

koselige kommentarer