onsdag 30. mars 2011

166


Dette ble siste bidrag i de 6 rundene i casawisten.

Lå på 8. plass etter 5 runder og var forberedt på å rykke ned under 10. for jeg fikk ikke så mange stemmer på dette.

Men gleden var stor når resultatene etter 6. runde sammen med finalistene kom.

Jeg hadde holdt meg på 8. plass og dermed kom jeg til finalen *happy*

Men gleden er kanskje kortvarig for jeg har hørt rykter om en grusom finaleoppgave da *vææææææ*

Jaja, gøy å komme med, og noen seier der har jeg ikke håp om for der er det så mange flinke scrappere at. :o)


Oppgaven denne uken var sånn:

Det er 2 ting som er viktig i denne oppgaven.


1. Bruk Lerret, Sticky Back Canvas/(tekstiler som ligner på lerret). Dette skal prege LOen. Dvs man skal se at scrapperen har jobbet med dette materialet


2. Bruk Stensiler/Masks/Hjemmelagede, det finns mange flotte ferdige fra både Tim Holtz, Heidi Swapp, Prima osv. Har du ikke noe som ligner på dette lager du selv. Tips lengre opp i oppgaven Dette skal også være synlig på LOen, mer enn feks et lite element i et hjørne av LOen

9 kommentarer:

  1. Kjempekul var den! Digger de utklipte bildene. Så stilig pynt!!

    SvarSlett
  2. Denne var leken ☺ Herlig pynt du har laget. Ønsker deg lykke til i finalen!

    SvarSlett
  3. hihi...du gruer det for finaleoppgaven nå da :o)
    Det går så fint at. Du er så flink !!!
    Kjempeflott side !!! Dette er jo skikkelig Brit-stil dette, og du klarer det med glans :o)
    Kjempeflott og artig side !!!
    Ha en fortsatt fin-fin uke ! :o)
    klem

    SvarSlett
  4. Grattis med finale plass! Velfortjent!
    Moro side!
    Ha en flotters dag!

    SvarSlett
  5. Da jeg så tittelen på blogginnlegget, trodde jeg du hadde scrappet 166 LOer til nå i år... men så produktiv kan du vel ikke ha vært. Stilig LO med utklipte bilder og selvlaget bakgrunn!

    SvarSlett
  6. Kjempemorsom Lo. Stilig bakgrunn og morsomt at du hadde klippet ut bildene. Flott påskeegg under her også. Ha en fin kveld. :-)

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott og inholdsrik LO. Saa mange spennende elementer som er med her. Hilsen en dognvill scrapper ute scrappesaker i New York.

    SvarSlett
  8. For en herlig og leken LO.
    Stilig med stjernene på himmelen og solsikkene og treet.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett

koselige kommentarer