torsdag 10. mars 2011

i vårt hvite helikopter skal vi fly hjem til deg


Inne på casa-kreativ er jeg med på en konkurranse der vi skal lage en LO i måneden. Marsoppgaven var å bruke stoff på LOen. Jeg prøvde og forkastet menge LOer på min veg, for jeg hadde lyst til å gjøre noe spesielt. Og spesielt det ble det, iallefall for meg som såvidt har prøvd lappeteknikk.
Det eneste som er papir her er den hvite bazzillen som er bakgrunn og fotoene som jeg har klipt rundt.
Ellers er det mange forskjellige stoff som er sydd fast, og noen metallblomster, metallepler og en liten marihøne av metall.
Bildene er av mannen min og de to minste guttene som er på helikoptertur i Legoland for noen år siden.

9 kommentarer:

  1. Utrolig flott LO, så kjempefint med stoff på og herlig med de detaljene du har fått med. Takk for koselig kommentar i bloggen min. Ha en fin ukeslutt! Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  2. For en kjempe stilig LO, flott oppsett og så herlig LOen ble med stoff og søm :-)

    SvarSlett
  3. Herregud så kul. Digger de utklipte helikopterne!

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig! Så kult med de utklipte helikopterne! Virkelig en herlig LO!

    SvarSlett
  5. Så morsom LO. MOrsomt med stoffet og det du har laget av det.

    SvarSlett
  6. Morsom og kreativ LO!
    Kult med de utklipte bildene og den omskrivne sangteksten.

    SvarSlett
  7. utrolig morsom og anderledes LO,digger den!!!

    SvarSlett
  8. Herremin hvor artig og kul denne var!!
    Virkelig herlig :)

    Ha ei fin helg :)
    Klem

    SvarSlett

koselige kommentarer