tirsdag 22. februar 2011

moro-klompen


På casa deltar jeg i en konkurranse, og oppgave 1 er akkurat ferdig.
I 1. oppgave som het "ColorCorn var det mange kriterier :

" Må jo bare bli farger det da vel.
Men, farger alene er ikke nok - det skal dere vite.
Så i tillegg til farger vil vi se:
Søm med ekte tråd i en eller annen fasong.
Pynteperler, raindrops, halvperler, brads eller hva dere har som passer sammen med dette.
Noe mist OG maling - det gir alltid noen tøffe effekter.
Og noen blomster vil vi og ha.
Tape skal og være synlig på denne. Her kan dere bruke japansk dekortape / washitape, maskeringstape, bandasjetape, gaffatape eller hva dere har.
Det skal være overskrift på LO'en dere lager."

Så da ble det denne LOen med noen tullebilder av Ludvig. Jeg ble sånn passe fornøyd med den, men jammen det kom jeg kom 4. plass blant 39 flotte LOer. *jublejuble*

10 kommentarer:

  1. Jeg synes absolutt av du bør være med en "passe fornøyd" med denne - for den var knallflott :))))9

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig og fargeglad LO.
    Litt av en jobb å få på plass alle kriteriene :-D

    SvarSlett
  3. Synes den er knallbra. Morsomt med alle kriteriene, og flott med alle fargene.

    SvarSlett
  4. Det var jammen meg en del kriterier må jeg si! Men kjempekult resultat da! Artige og fargerike hus :) Kult oppsett :)

    SvarSlett
  5. Herlig og leken LO, som fikk min stemme!

    SvarSlett
  6. Herlig layout!!!! Digger alle detaljene og fargene!!

    SvarSlett
  7. gratulerer med plaseringen i CASArunway:)
    skikkelig herlig og fargerik LO,digger husene!!

    SvarSlett
  8. Så herlig fargerik denne var :)

    SvarSlett
  9. Kul! Liker husene og lykten. Du er jo så produktiv at jeg rekker jo ikke å henge med...de 3-4 lo`n over her er også kjempenydelige!

    SvarSlett

koselige kommentarer