mandag 21. juni 2010

min gærne gjeng


Å få et normalt bilde av alle fire ungene mine har jeg gitt opp. Er det ikke den ene som tøyser, så er det en eller flere av de andre...
Men de er min gærne gjeng uansett, og som jeg er utrolig glad for å ha fått. Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg er som har fått fire flotte friske barn.

Denne vil jeg bidra med på thats just su cute sin utfordring på hva som gjør meg glad. For er det noe som gleder meg mer enn noe annet her i verden så er det ungene mine. Kjempeglad i dere alle fire.

4 kommentarer:

  1. Denne var flott Pia! Likte veldig godt måten du har brukt bildene på, og hele oppsettet på LO'en

    SvarSlett
  2. Det var noen flotte gærninger da :-) Herlige bilder.

    SvarSlett
  3. jeg har foreløpig bare 2 (snart 3 barn) og synes det er vanskelig nok å få dem med på bildet, hehe, så du har gjort en knall jobb=)

    liker oppsettet ditt og valget av detaljer, tekst osv.

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. Åh, det er så flott med masse bilder på en LO! Og for en herlig gjeng du har - digger bildene!! :D

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett

koselige kommentarer