tirsdag 3. november 2009

sandkasselek-favorittsyssel


Siste oppgave i ekspedisjonen var å lifte en LO, og jeg vant med denne her.
Men jeg var et usselt poeng fra å komme i finalen, så det var nå litt surt da.
Men skitt au, kommer nye konkurranser, viktigste er ikke å vinne med å delta,
og konkurransen har vært kjempegøy.
Anbefaler alle mine lesere å melde seg inn på glitter og bli med på neste konkurranse der inne, + at det er Norges koseligste forum. :-D
Bildene er av Mandius som storkoser seg i sandkassen.

5 kommentarer:

  1. Kjempenydelig lo, så skjønner godt at du vant! Likte oppsettet, og flott med den lille bia :)

    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  2. KJempefin LO. Må si som Monika at det var ikke rart at du vant med denne. Og jeg kommer til å snuse litt inne på glitter på nyåret eller våren. Men akkurat nå så har jeg litt for mange baller i luften.

    SvarSlett
  3. så lækkert i farver og opsætning

    SvarSlett
  4. Frisk og kjempeartig med både sirkler og ruteark (som jeg synes er kjempevanskelig å bruke, men som jeg til stadighet tar meg selv i å kjøpe...)! Dumt med det ene poenget, men pytt - det kommer flere sjanser! :)

    SvarSlett
  5. Herlige farger! Kult oppsett med den store sirkelen!

    SvarSlett

koselige kommentarer