tirsdag 26. april 2011

kul kis



Mandius som 3-åring.

7 kommentarer:

  1. Du er dyktig med blomster på gutte sider altså... Har sikkert sagt det før, men blir så imponert..
    Ha en toppers dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, herlig LO. Mange fine portretter du har av gutta!

    SvarSlett
  3. Hei hei Pia ! :o)
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :o)
    Jeg har vært innom deg rett som det er, men har ikke hatt anledning til å legge igjen kommentar. Men NÅ ;o)
    Knallfin LO ! Herlige farger..også så mange flotte blomster :O)
    ...også disse tøffe splættene dine da..digger dem altså :o)

    Ha en fortsatt fin dag og uke Pia.
    klem
    Tone K.

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde og herlig Lo!! Lekre de nedenfor også. Jeg har vært uten nett etter påske -men no endelig får jeg fulgt med igjen.

    SvarSlett
  5. Kjempe tøff LO - imponert over hvordan du klarer å få et tøft utseende på den med bruk av blomster - det må jeg prøve :)) Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  6. det er bare sååååå flot, lækre farver
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Veldig bra bilde på denne. Likte det alvorlige uttrykket.
    Flott side, og svertingen på kantene av mønsterpapiret gjorde seg veldig bra. Og blomstene er da så flotte

    SvarSlett

koselige kommentarer